יו"ר ההסתדרות: "הממשלה מובילה את המדינה לאסון לאומי"

    דוד לזר No Comments on יו"ר ההסתדרות: "הממשלה מובילה את המדינה לאסון לאומי"
    23:38
    16.05.24
    אבי יעקב No Comments on מתארגנים לקראת חג השבועות? ב'מקס סטוק' תמצאו הכל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, תקף הבוקר (רביעי) בכנס 'שדרות לחברה וידידות' הממשלה ואת האוצר ואמר כי "מדינת ישראל הפכה להיות מדינה שהתופעה הכי חמורה בה היא פערים חברתיים. מדובר באסון לאומי. כשאנחנו מסתכלים על הממשלה אנחנו מבינים שלא אכפת לה. זוהי ממשלה שמסרבת לראות את העובדים העניים, מתעלמת מנושא העסקת עובדי הקבלן ולא מוכנה להעסיק עובדים עם מוגבלות".

    ניסנקורן התייחס בדבריו לתקציב המדינה ואמר: "דיוני התקציב בשבועות האחרונים יצרו מצב של פגיעה בחלשים ובטח לא הציעו דרכים לצמצום פערים. במקום לדון בנושאים הבוערים, דנים שבוע שלם על תיירות מרפא, במקום על בריאות ציבורית".

    "אנחנו נצא לשביתה כללית במשק על מנת להביא לצמצום פערים. אם מישהו באוצר מסרב לטפל בנושא הזה אז שילך לציבור ויגיד לו באומץ שהוא לא מוכן להעלות את שכר המינימום, לא מוכן לצמצם את תופעת עובדי הקבלן ולא רוצה להעסיק אצלו עובדים עם מוגבלויות. אני החלטתי שאי אפשר להמשיך כך ולא אתן להם להתחמק מהנושא ולהתעלם מהאזרחים".

    ניסנקורן התייחס בנאומו גם לדרישת ההסתדרות להעלות את שכר המינימום ל- 5,300 ₪ ואמר: "שימו לב, בעשר השנים האחרונות התוצר במשק עלה אבל המשכורת לא עלתה ומצבם של החלשים רק הורע. אנו דורשים 5,300 ₪ שהם גם לא סכום שקל לחיות איתו אבל זה יאפשר לעובדים לחיות בכבוד, זה משרטט דרך ונותן סיכוי".



    0 תגובות